Livrare si modalitati de plata2018-09-21T07:52:10+00:00

PRETURILE SI MODALITATILE DE PLATA

Produse deteriorate sau non-conforme cu comanda, la livrare
In caz de livrare a unui produs deteriorat sau non-conform cu comanda, clientul are posibilitatea de a refuza livrarea si de a preciza acest lucru pe documentul de transport al livratorului. Prin urmare, clientul va verifica conformitatea produselor livrate si va informa serviciul hotline al societatii Todome Fero SRL, prin e-mail, telefon sau scrisoare recomandata cu aviz de receptie adresata societatii Todome Fero SRL, Sat Leu, Comuna Leu, T54, P3, Lotul 2 (1/2A), Dolj. Todome Fero SRL se angajeaza sa preia pe banii sai produsele deteriorate sau non-conforme cu comanda si sa re-expedieze in cel mai scurt timp produse conforme.

Pierderile de colete
Daca in termen de 10 zile dupa procesarea comenzii de catre Todome Fero SRL livrarea nu a fost facuta, clientul trebuie sa informeze prin telefon, fax sau e-mail serviciul hotline al SC Todome Fero SRL. SC Todome Fero SRL va adresa o reclamatie livratorului pentru a afla motivul intarzierii livrarii.
Pot fi mai multe cauze :
• livratorul nu gaseste adresa de livrare sau nu o mai are; in aceste conditii Todome Fero SRL va retransmite livratorului coordonatele de livrare si coletul va fi livrat in 48-72 de ore.
• coletul nu este de gasit sau a fost livrat la o adresa gresita si prin urmare, livratorul deschide o ancheta care poate sa dureze pana la 10 zile ; in consecinta, daca coletul este gasit el va fi directionat catre destinatar, iar daca coletul este declarat pierdut atunci Todome Fero SRL va face o noua livrare sau va rambursa comanda, in functie de dorinta clientului.